duminică, 16 februarie 2014

Dacă nu...

Dacă nu te-ai simţit durere, cum ar ştii că eu sunt un vindecator?
Dacă nu aţi avut niciodată să te rogi, cum ar ştii că eu sunt un eliberator?
Dacă nu aţi avut niciodată proces, cum aţi putea să vă numiţi un biruitor?
Dacă nu te-ai simţit tristeţe, cum ar ştii că eu sunt un fular?
Dacă nu aţi făcut o greşeală, cum ar ştii că eu sunt un iartă?
Dacă aţi ştiut toate, cum ar ştii că voi răspunde la întrebările dumneavoastră?
Dacă nu au fost niciodată să fie în probleme, cum ar ştii că va veni la dvs. de salvare?
Dacă nu aţi fost rupt, cum ştii că eu te poate face tot?
Dacă nu aţi avut niciodată o problemă, cum ar ştii că le pot rezolva?
Dacă nu aţi avut nici o suferinţă, atunci cum ar stii ce-am trecut prin?
Dacă nu ai trecut prin foc, atunci cum ai deveni pur?
Dacă am dat toate lucrurile, cum le-ar appreaciate?
Dacă nu te-am corectat, cum ar ştii că te iubesc?
Dacă ai avea toată puterea, atunci cum ar stii cum sa depinde de mine?
Dacă viaţa ta este perfect, atunci ceea ce ai nevoie de mine pentru?

Iubesc,
Isus

Niciun comentariu:

SCHIMBAREA VIZAVI DE ANOTIMPURI Omul inainte de a se intoarte la Dumnezeu Este ca un pom in iarna. Este uscat, neroditor si ai spune ca este...