vineri, 14 februarie 2014

Radem sau nu?

Maimuta ofensata 
     
Odata, o maimuta din evul anecdotic,
 Venind la sfat pe-o creanga de arbore exotic 
A zis: ATENTIE! Sunt foarte ofensata... 
Circula-n lume vorba deloc adevarata 
Ca omul ar descinde din buna noastra rasa... 
Insasi ideea aceasta imi pare odioasa. 
Ati pomenit vreodata divorturi printre noi, 
Copii lasati pe drumuri sau imnuri de razboi? 
Cine-a vazut in hoarda la noi bolnavi mintali, 
Drogati, lacomi de carnuri si homosexuali, 
Escroci, banditi, gherile sau vreo tutungerie? 
In neamul nostru nobil, nu vezi asa prostie, 
Noi n-avem mafii crude in stirpea noastr-aleasa. 
Nici teroristi, nici dogme, nici luptele de clasa, 
Cat am batut eu jungla, scuzati, n-am observat 
In obstea de maimute, cocotier privat, 
Nici garduri si nici paznici, nici pui murind de foame 
Sau omorati in taina de asa-zise „MAME”... 
Nu veti vedea vreodata, cat soarele si luna,
 O minte de maimuta dospind in ea minciuna. 
Chiar de-as fi silita de vreun laborator, 
N-as deveni port-bata si nici informator. 
Si iata inca una din lumea cea de jos: 
La noi nu se intampla razboi religios, 
Nici „sfinte” inchizitii, nici libertate-n lanturi, 
Nici chefuri dupa care sa ne culcam in santuri 
Si nicio indoiala ce duce l-ateism,
Nici ordini mondiale, nici materialism... 
E adevarat ca omul a coborat ca soi, 
Dar, sa fim rezonabili, n-a coborat din noi!

   de A. Dumitru 

Cea mai mare minciuna din lume: "Am citit si sunt de acord cu conditiile contractului''

I:Care e cea mai mare minciuna a unui sofer amendat? 
R: SA TRAITI, dom' politist!!


Cica soparla si cu maimuta fumau cocaina sus in copac. 
Soparla: - Ba, maimuta, eu ma duc sa beau apa la rau... Ma-ntorc imediat... 
Pleaca soparla si se intalneste, la rau, cu crocodilul. 
Crocodilul o vede, o recunoaste a fi din aceeasi specie cu el si o intreaba: 
- Auzi tu, de ce esti asa mica? Uita-te la mine cat de mare sunt... 
Soparla se sperie, nu stie ce sa raspunda si decide sa bage o minciuna: 
- Sunt mica pentru ca am apucat-o pe calea drogurilor din cauza maimutei. E sus in copac si m-a fortat sa fumez cocaina... Asta mi-a facut rau... 
Crocodilul se infurie: -~- Asa deci?! Las' ca ma duc eu s-o cert pe maimuta pentru ca instiga la consumul de droguri! Se duce crocodilul la copac si incepe sa urce, mai greoi, pe tulpina in sus. Maimuta se uita in jos si cand il vede, se cruceste si striga: 
- Doamne! Fata, da' cata apa ai baut! 

!! 6 adevaruri in viata : 
1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba . 
2) toti naivii incearca dupa ce citesc asta. 
3) primul adevar e o minciuna. 
4) zambesti acum pt ca esti un naiv. 
5) vei trimite mai departe unui alt naiv. 
6) inca mai ai un zambet pe fata ...


Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...