duminică, 16 februarie 2014

Prorocie

 Asculta fiica te-am calauzit cu dreapta mea asa cum am calauzit pe Israel te-am ascultat in taina zice dl  acum ti se spune nu privi la omul slab si la faptele lui  priveste in spre mine zice dl  si iti voi da indemnuri si sfaturi prin cei intelepti si tari de aceea nu te clatina ramai pe stanca ptr ca a venit timpul sa lucrez in dreptul tau cu mare putere si vei vedea ca sunt dl care nu parasesc niciodata pe cei ce sunt cu adevarat alesii mei si iti voi da putere sa treci peste vantul care a adus invalmasala lucrurilor in calea ta  pastreaza-ti mintea limpede si nu lasa invalmaselile pamantesti sa te tulbure ramanand la indemana mea ca sa poti primi biruinta
Amin

Niciun comentariu:

SCHIMBAREA VIZAVI DE ANOTIMPURI Omul inainte de a se intoarte la Dumnezeu Este ca un pom in iarna. Este uscat, neroditor si ai spune ca este...