luni, 27 februarie 2012

Acum, aşa vorbeşte Domnul care te-a făcut, Iacove, şi Cel ce te-a întocmit, Israele! „Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu. Isaia43:1



Frati si surori,oameni buni si toti acei care veti citi aceste citeva ginduri,le-am adus in scris pentru slava lui DUMNEZEU si pentru pocainta noastra a tuturor.Toate aceste le-am formulat,bizuindu-ma nu pe intelepciunea mea,ci sint fondate pe sfintele scripturi si care noi credem ca este CUVINTUL lui DUMNEZEU.Stim cu totii ca tot planul lui DUMNEZEU cu privire la mintuirea noastra a fost facut din vesnicie.Cititi Efeseni 1-4,5.Proverbe 8-22>inainte cu accent pe versetul 31.Psalmul 139-16.Iar daca noi am fost in planul lui DUMNEZEU din vesnicie,inseamna ca si numele noastre erau cunoscute de DUMNEZEU,Mihai,Ileana ,Gheorghe etc.De ce spun asta;pentru ca DUMNEZEU nu este luat prin surprindere ca noi si in functie de vreme,de timp,de imprejurari si evenimente de moment EL sa caute solutia cea mai buna.Asta-i valabila pentru noi,dar nu si pentru DUMNEZEU.La DUMNEZEU totul este gol si desoperit potrivit Evrei 4-13.Si daca DUMNEZEU ne-a cunoscut si numele inainte ca noi sa existam;De ce atitea pseudonime apar pe internet,intre cei care spun ca sint"copiii lui DUMNEZEU"?Va spun eu de ce?Un singur cuvint:<<>>Poate o sa ma judecati!Nu-i important!Vreau sa trezesc mintea tuturor.Cind DUMNEZEU s-a descoperit lui Moise in Madian auziti cum l-a chemat:Moise!Moise!Exodul 3-4.Dar nici Moise nu s-a lasat mai prejos si la insistenta lui DUMNEZEU,i-a cerut sa-I spuna numele.Versetul 13 si 14:Moise a zis lui DUMNEZEU:Iata cind ma voi duce la copiii lui Israel,ce le voi spune:DUMNEZEUL parintilor vostri m-a trimis la voi;si ma vor intreba"Care este NUMELE LUI?ce le voi raspunde?DUMNEZEU a zis lui Moise:"EU SINT CEL CE SINT".DUMNEZEU cu alte cuvinte si-a dat cartea de vizita SI-a aratat NUMELE si identitatea.In gradina Ghetismani cind a venit gloata inarmata sa-l prinda pe DOMNUL ISUS,EL i-a intrebat:Pe cine cautati?Pe ISUS din Nazaret!ISUS le-a zis:"EU SINT",i-a mai intrebat si a doua oara:Pe cine cautati?Pe ISUS din Nazaret,i-au zis ei.V-am spus ca "EU SINT".Ce credeti DOMNUL ISUS nu putea sa-si dea un pseudonim?Ba da dar n-a facut-o,pentru ca si-a aratat identitatea cine este.Cind te duci in societate si dai mina cu un necunoscut;Nu-i spui numele tau real?poti sa-i spui,DIVINITATEA lui DUMNEZEU!Sigur nu te crede.Si daca DUMNEZEU i-a zis lui Ieremia:Mai inainte ca sa te fi intocmit in pintecele mamei tale,te cunosteam,inseamna ca e-a cunoscut si numele.Cind Ilie fugea de Izabela si l-a intilnit DUMNEZEU pe munte i-a zis:Ce faci tu aici Ilie?Nu putea sa-i spuna suflet bun,sau altcumva.Nu!L-a chemat pe nume?Dumnezeu SI-a dat cartea LUI de vizita cu NUMELE LUI si noi trebuie sa facem la fel.Auziti ce spune in Evanghelia dupa Luca 10-20:Totusi sa nu va bucuratide faptul ca duhurile va sint supuse;ci bucurati-va ca numele voastre sint scrise in ceruri.Ioan 10-3:Portarul ii deschide,si oile aud glasul lui;"EL isi cheama oile pe nume"Mihai,Vasile Andrei etc.Am sa va spun o intimplare adevarata din familie.Cind a fost foametea in anii 1947-49 in toata Moldova,o stiu de la sora mea mai mare care a supravetuit foametei si mi le-a povestit.Undeva intr-o cladire de scoala din comuna dadea la copii saracilor o mincare pe zi.Nu era bogata sau prea buna dar era.Si spunea sora-mea,stateam la rind multi copii,ne striga pe"NUME"de multe ori numele meu nu era strigat,spunea ea si veneam acasa plingind.Cel care faci asa schimba-ti pseodonimul cu "REALITATEA"ca va veni o zi cind se vor citi numele spune o cintare:Eu acolo oi fi?Auziti ce spune scriptura:Maleahi 3-16 partea a doua a versetului:si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea LUI.Apocalipsa 20-12:Si a fost deschisa o alta carte care este cartea vietii.Cind se va face asta fiecare dintre noi vom astepta cu mari emotii sa-ti auzi numele.Si daca in loc de Mihai o sa aud,crestinii din rominia!Dar numele meu nu apare,va dati seama cita dezamagire!De ce-am spus la inceput ca aceasta este iresponsabilitate,pentru ca oamenii acestia nu vor sa sufere nimic pentru ca CHRISTOS i-a mintuit.DOMNUL zice:Veti fi uriti de toti,din pricina NUMELUI MEU,Matei 10-22.1 Petru 4-14>inainte.Si acuma,uitati-va,dute undeva in mijlocul unei multimi care se numesc crestini si deschide un subiect de discutie despre"ISUS"si fii convins ca vei avea multi impotrivitori si chiar s-ar putea sa gasesti printre ei oameni religiosi care te vor lua la batae.Aduceti-va aminte de apostolul Pavel ce facea pentru religiunea lui,chiar si crime.Si acum cind cuiva nu-i place ce-ai pus pe net el este impotriva ta.Si daca te cunoaste cind te va intilni te poti astepta la orice.Te intilnesti cu unul de acesta ;uite ce-am vazut pe net.Ce-o sa-i spui ?Nu eu!Dar cine?Suflet de crestin.Cine-i ala?Nu stiu!Asta inseamna"iresponsabilitate".Numai martorii lui iehova fac asa ceva.Noi trebuie sa fim responsabili de tot ce facem.Daca ai facut chiar si o greseala,poate ca n-ai vazut-o tu,dar au vazut-o altii,ai puterea de ati cere iertare si dupa aceea sterge tot ce-ai pus gresit.Nu-i nevoie sa ceri iertare la toata lumea ,dar macar la cel ce te-a atentionat.Noi trebuie sa fim cunoscuti mai intii de DUMNEZEU,apoi de lume si in al treilea rind de Demoni:Faptele aoostolilor capitolul 19-13>inainte.DUMNEZEU sa va binecuvinteze.
Mihai Ciritel
http://youtu.be/VbE-vZaGT_Q

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...