joi, 22 decembrie 2011

Bumerangul

 - Stiti ce este un apus de soare?
  - Un rasarit rasturnat!

Asa m-am trezit eu, intr-un apus rasturnat si m-am  intrebat: "De ce trebuie sa traiesc viata asta de "cacao"? De ce durerea trebuie sa faca parte din viata unui om? Cine a hotarat asta si de ce? 
Aceste intrebari imi miroseau  a razvratire dar in nebunia mea m-am lasat coplesita de nedreptatea ce credeam eu ca mi se face si m-am dus cu gandul la Adam si Eva. Cu siguranta Eva este de vina. Ba nu si Adam pentruca nu a avut taria de a refuza marul. Din tumultul vremurilor o voce imi raspunde ca un bumerang: "... fiecare va muri pentru nelegiuirea lui; oricărui om, care va mânca aguridă, i se vor sterpezi dinţii!" In clipa aceia mi s-a deschis o pagina in mintea mea  unde erau scrise toate faradelegile mele. Pacatul cui ar mai putea fi adaugat ca sa inrautatiasca starea mea actuala inaintea Domnului? Apoi am trecut pe la crucea Domnului Isus si am vazut marea de pacate unde mi-au fost aruncate toate, dar toate faradelegile mele. Pe malul ei sta Michidut cu o undita si pescuia cate un pacatel incercand sa-l lipeasca de mintea mea, dar de fiecare data el, pacatul, era atras ca de un magnet inapoi in mare.
Si totusi Doamne, de ce? Alt bumerang m-a lovit in inima.
Fiţi treji, şi vegheaţi! Pentru că potrivnicul vostru, diavolul, dă târcoale ca un leu care răcneşte, şi caută pe cine să înghită. Împotriviţi-vă lui tari în credinţă, ştiind că şi fraţii voştri în lume trec prin aceleaşi suferinţe ca voi. Dumnezeul oricărui har, care v-a chemat în Hristos Isus la slava Sa veşnică, după ce veţi suferi puţină vreme, vă va desăvârşi, vă va întări, vă va da putere şi vă va face neclintiţi.
Macar nu sunt singura care sufera. :8

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...