joi, 14 martie 2024

 Am o intrebare: "De ce toata lumea spune despre David ca nu s-a mai dus la razboi atunci cand a pacatuit cu Batşeba -2 Samuel 11- pentru ca s-a facut comod. De ce nu se poate presupune ca a fost bolnav sau batran, obosit si poate ca mai mari ostirii i-a propus sa nu se duca, pentru ca se mai facea si asta pe vremea aceea. 

Eu cred ca David a privit la Batseba din plictiseala. El era un om foarte activ, dupa parerea mea si fiind silit sa stea acasa i-au fugit ochii unde nu trebuia. 

Mi-ar place sa nu se mai spuna de el ca a fost ingamfat, lenes, si ca se simtea un om ajuns pentru ca stiu sigur ca nu era asa.




Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...