joi, 7 iunie 2012

Slavit sa fie Domnul care ne poarta zilnic in carul Lui de biruinta!!!!


Vreti sa va impartasesc bucuria care m-a facut sa cant, sa laud, sa slavesc si sa zburd toata saptamana? Sigur ca vreti! :)
Sotul meu a recitat pentru prima data in viata lui un verset biblic. Si stiti care? "Findca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Sau Fiu, ca orcine crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica. Ioan 3:16 Duminica a fost la o inmormantare si acolo a auzit acest verset. a venit acasa si povestindu-mi printre altele mi spus ca versetul pe care il recita defunctul cat era in viata este acesta: -"Findca ata de mult a iubit Dumnezeu lumea .... " si eu l-am ajutat: "... ca a dat pe singurul ... "  Iar el a inervenit: " ... Sau Fiu, ca oricine crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica!" radia de bucurie cand a terminat. avea bucuria unui copil care s-a straduit mult si in sfarsit a reusit.
Nu-i aceasta un miracol? Poate pentru multi dintre dvs, nu, dar pentru mine este cea mai mare minune. Nu stiti de cand ma rog pentru el si cat de placut este si cata incurajare am primit eu. A fost ceva asemanator cu primele cuvinte spuse de micuti mei, de primul "mama" sau "tata" spus deslusit. Slavit sa fie Domnul care ne poarta zilnic in carul Lui de biruinta!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Domnul sa fie slavit pentru tot ce face.

Valy spunea...

Amin amin!!

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...