luni, 30 aprilie 2012

Vorbe potrivite

Drumul catre fericire
si al tau ca si al meu.
Are o nepotrivire,
e-n constructie mereu
***
Bine e precum ti-am spus
fericit pe altii-ai face.
Uneori le e deajuns
daca doar ii lasi in pace.
***
Poti sa spui ce ai a spune,
numai in casuta ta.
nimeni nu te-asculta… e cu totul alceva.
***
Nu cat citim ne face sa-nvatam
Ci cat voim ca El sa fim.
Numai atat cat rumegam,
Si cat cu inima-ncalzim.
***
Toti avem o-ntrebare :
"De ce ne-ai lasat durerea?"
Iar Tu spui  la fiecare,
Ca poimaine-i Invierea.
****
Daca manuind Cuvintul,
Taie mai intai in tine.
Stinca de-mi va fi pamantul
V-a taia adanc si-n mine.
***
Lumea noastra lunecoasa
Mii de drumuri ne imbie,
Numai unul duce-Acasa
Celelalte in pustie.
***
Ca-i pe moarte-o ghinda plange…
Si nu are nici habar
Ca in vreme ce se stange,
Se preface un stejar.
***
Sa fiu mai biblic!.. "daca va muscati"!
Asa cum ati citit, multe ori.
Atunci cand unul pe-altul atacati,
Va fi razboi….. dar nu invingatori
***
Plus, e semn de Adunare
Crucea-i semnul distinctiv.
Numai cel ce cruce are
E la polul pozitiv.
***
A critica ? E verb obositor,
Avem mereu ceva de criticat.
Dar nu e semn de bun observator,
Cand ochiul vede todeauna-ntunecat.
***
Profesional…cu glasul inegal
Teleogal si cu limbajul radical,
Ne place mult ca sa impresionam.
Suntem chemati nu sa uimim..... ci ca sa inspiram.
***
Ce bine stim noi sa citam Scriptura,
Cand vrem ,oricum,sa va "inchidem gura"!
Dar cand avem un deget indreptat la voi,
Sunt alte trei care arata inspre noi.
***
Omu-i incomplet, se zice,
Pana nu s-a insurat.
Doar cand te insori amice
Afli ca esti terminat.
***
Iubirea! E un dulce vis,
Maret curat si naltator.
Casatoria.. cum s-a scris
E ceas, din vis, desteptator!

***
Daca–ar fi de dat un sfat
Unul am la indemana.
Dupa ce v-ati insurat
Umblati cu bocancii-n mana.
***
Atunci cand trebuie sa-mi cer iertare,
Ma simta ca un « berbece pe altar ».
Nu vad nici unde binecuvintare
Si nu-nteleg cum pocainta-mi este har
***
Nimic nu-i nou!..as scrie pe perete,
E vremea iar cand "strecuram tzantzarul".
Pe cei care-i 'strivim" intre versete,
E tot la fel …cum i-am "zdrobi cu parul. »
***
Oponentilor mei de astazi si de maine,si de-ntodeauna….
Da! uneori, satira e unealta mea....
O , nu! … sa nu va prinda sila,
Chiar Domnul se slujea de ea,
Cand unii "inghiteau camila"       
Mestesugar fiind, eu imi ascut unealta.
E si satira ca si foarfeca si dalta.
Si stiu ca ea e "ascutita  bine"
Atunci cand taie mai intai pe mine.
***
E-o taina pentru oameni Invierea
Ce l-a-mbracat pe Isus cu o noua haina.
Dar pentru ingeri taina e jertfirea
Si moartea Domnului e nesfarsita taina.
***
Ne-am aprins la vorba frate toti si toate "cu lumini"
Dar ne-am stins cum se cuvine sa se stinga la crestini.
Si cum fac pe usierul si pe gazda cate-odata
Multumim pentru "naloaga" sa veniti si altadata.
***
Sa fii un pom cu rodul bun
Si rodul tau sa aibe viata
Nu fi ca pomul de craciun
In care roadele s-agata
In fata-ntregului norod
Mi-ati spus cuvant de pretuire,
Ca intr-o slujba de prohod
In seara de priveghi si pomenire.
***
Acei ce-s randuiti a fi lumina
In intunerecul si lumea de aici.
Sunt cei ce ard cu o mireasma lina
Si sunt cu fiecare zi mai mici
***
Daca-o mana ingereasca
Ne-ar scrie pe frunte gandul
Am purta mereu o seapca
Trasa pan la ochi, de-a-randul.

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...