miercuri, 16 noiembrie 2011

VORBIREA

Cita vreme am tacut,mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.Psalmul 32-3.
Un proverb spune: "Vorbirea este de argint,tacerea este de aur". Desigur,aceasta expresie este indreptatita. O zicala spune: Cine mult vorbeste mult pacatuieste. Toti gresim in multe feluri. Daca nu greseste cineva in vorbire este un om desavirsit si poate sa-si tina in friu tot trupul. Iacov 3-2. Deci,daca cineva vorbeste fara intrerupere si prin aceasta isi supara ascultatorii,atunci se spune:" Tacerea este de aur". Dar problema este de multe ori ca noi vorbim cind trebuie sa tacem si tacem cind trebuie sa vorbim. Tacerea poate duce la intristare. Acolo unde parintii si copii nu mai au ce sa-si spuna si nu mai vorbesc unii cu altii apare izolarea si intristarea. Urmarile sint vizibile peste tot in jurul nostru. Atunci cind nu vorbim cu DUMNEZEU tacerea poate deveni chiar fatala. Adesea ne inchidem urechile pentru ca sa nu auzim glasul SAU si gura pentru ca nu stim ce sa II vorbim. Oamenii lui DUMNEZEU intotdeauna au avut cuvinte potrivite de a vorbi cu DUMNEZEU. Sa ia aminte urechea TA si ochii sa-TI fie deschisi: asculta rugaciunea pe care ti-o face robul TAU acum, zi si noapte, pentru robii TAI copii lui Israel, marturisind pacatele copiilor lui Israel, pacate facute de noi impotriva TA; caci eu si casa tataluiu meu am pacatuit. Te-am suparat si n-am pazit poruncile TALE, legile si orinduirile pe care LE-ai dat robului TAU Moise. Nemia 1-6,7.
DOAMNE,cine va locui in cortul TAU? Cine va locui pe muntele TAU cel sfint? Psalmul 15-1. Lui Samson fiindu-i foarte sete a strigat catre DOMNUL si a zis: TU ai ingaduit,prin mina robului TAU aceasta mare izbavire; si acum sa mor de sete si sa cad in miinile celor netaiati imprejur? Judecatori 15-18. Aici am vrut sa scot in evidenta doar citeva feluri de exprimare in vorbire de a sta de vorba cu DUMNEZEU CREATORUL .DUMNEZEU vrea sa aiba timp de partasie cu noi. EL ne-a vorbit prin FIUL SAU ISUS CHRISTOS. Dupa ce a vorbit in vechime parintilor nostri prin prooroci, in multe rinduri si in multe chipuri, DUMNEZEU, la sfirsitul acestor zile, ne-a vorbit prin FIUL, pe care L-a pus mostenitor al tuturor lucrurilor si prin care a facut si veacurile. Evrei 1-1,2. Prin ISUS avem pace cu DUMNEZEU si sintem eliberati de vina pacatelor noastre. Cine vorbeste cu DUMNEZEU si isi recunoaste pacatele, pe acela EL il iarta. Cine isi ascunde faradelegile, nu propaseste, dar cine le marturiseste si se lasa de ele, capata indurare.Proverbe 28-13.
Cheama-MA in ziua necazului si eu te voi izbavi iar tu MA vei proslavi!Psalmul 50-15. DUMNEZEU a inceput vorbirea cu noi prin faptul ca a dat pe FIUL SAU. Acest lucru s-a intimplat acum 2000 de ani.ISUS CHRISTOS a venit pe pamint sa ne aduca cuvintele TATALUI ceresc.  Adevarat,adevarat va spun ca cine asculta cuvintele MELE si crede in CELCE M-a trimis, are viata vesnica si nu vine la judecata ci a trcut din moarte la viata. De 2000 de ani DUMNEZEU asteapta un raspuns din partea noastra. Voi ati vorbit deja cu EL! Daca da, atunci-i bine! DUMNEZEU sa va ajute sa vorbiti in fiecare zi cu EL.Amin.

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...