sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Odata ce Stapinul casei SE va scula si va incuia usa,si voi veti fi afara si veti incepe sa bateti la usa si sa ziceti:DOAMNE,DOAMNE,deschide-ne!...El va zice:"Nu stiu de unde sinteti".Luca 13-25.

Usa
Pentru a intelege clar cuvintele DOMNULUI ISUS inainte, USA pentru ei se va inchide pentru totdeauna. Nimeni si cu nimic nu va putea sa deschida aceasta USA:
nici bunatatea ta, nici religiozitatea ta, nici biserica ta, nici scoala ta, nici functia ta, nici bunele tale maniere, nici gradele tale, nici parintii tai credinciosi sau altceva de felul acesta. Si ca sa intri pe aceasta usa nu te lasa amagit ca vei veni mai tirziu ca nu stii ce aduce clipa dar, mai cu seama ziua! Si nici sa nu te magulesti ca poate esti cu mina pe clanta si ai siguranta ...."nu" deschide-o si intra. Stiti bine despre istoria nevestei lui Lot, a iesit din Sodoma a facut si citiva pasi pentru a-si salva viata dar s-a uitat inapoi. Ai grija, daca te intorci inapoi s-ar putea sa-ti fie fatal. Cind am trecut frontiera ilegal am fost foarte constient ca tot ce-am facut pina atunci se pierde dar am mers spre ce era inainte desi totul era un necunoscut. Tot asa si cu mintuirea; Sa privim prin credinta cind deschidem usa si incepem calatoria noastra pe aceasta cale cu gindul la ceea ce DUMNEZEU ne-a pregatit acolo sus prin FIUL SAU.DUMNEZEU sa ne ajute. Amin.

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...