miercuri, 19 octombrie 2011

...Smulgeti mai intii neghina si legati-o in snopi,ca s-o ardem...Matei 13-30.

 
Joseph Barker a fost un ateu care a calatorit mult ani de zile in tara sa pentru a tine prelegeri ateiste. Intr-o zi a vorbit intr-o sala dintr-un oras mai mic. El spunea:
-Daca ar exista intr-adevar DUMNEZEU nu credeti ca ar trebui sa SE intereseze si de mine care imi petrec viata tagaduindu-i existenta? Priviti-ma cit de bine imi merge; sint tare bine dispus, intotdeauna gata sa-i fac pe altii sa rida! Daca ar exista DUMNEZEU n-ar trebui oare sa-si manifeste intr-un oarecare mod nemultumirea fata de discursurile mele ateiste? 
Saracu' de el, lupta ca Don.Chihote cu morile de vint! De fapt ateistii, asa dupa cum ei se declara, sint cei mai de jos oameni, oricita scoala ar avea ei. Pentru ca ei declara razboi cuiva care nu exista. 
Atunci s-a ridicat din multime un taran si i-a raspuns: -Ciinele meu are obiceiul sa latre la orice lucru, la orice fiinta umana, pasare, chiar si la luna noaptea. Dar ce face luna? Trece mai departe luminind in frumusetea ei toata partea de pamint pe care o vede fara sa ia in seama latratul ciinelui meu. 
Aceasta comparatie a fost foarte potrivita pentru ca numele acestui ateist,"Barker", inseamna"latrator". Exact asa se si comporta. El"latra"impotriva ATOTPUTERNICULUI DUMNEZEU ca si ciinele la luna. Ce face DUMNEZEU? EL lasa ca soarele LUI sa rasara peste cei buni si peste cei rai, EL da ploaie peste cei buni dar da ploaie si peste cei rai. Aceste-I DUMNEZEU! EL poate sa faca si altcumva dar EL stie de ce nu o face!  Cind i-a scos pe Evrei din Egipt, peste tara Egiptului a trimis o ploaie de nenorociri dar in tinutul Gosen unde locuiau Evreii, poporul lui DUMNEZEU, spune scriptura, ca n-a fost nici un chelalait de ciine. Deci DUMNEZEU poate sa faca si asta! Un prooroc din vechiul testament spunea ca degeaba slujim lui DUMNEZEU; si ce am cistigat daca am pazit poruncile LUI daca am umblat tristi inaintea DOMNULUI ostirilor?Acum fericim pe cei trufasi (ca Barker) .....da,celor rai le merge bine ....da,ei ispitesc pe DUMNEZEU si scapa. Atunci cei ce se tem de DOMNUL au vorbit adesea unul cu altul, DOMNUL a luat aminte la lucrul acesta si a ascultat si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea LUI pentru cei ce se tem de DOMNUL si cinstesc NUMELE LUI>. Ei vor fi ai MEI, zice DOMNUL ostirilor, IMI vor fi o"COMOARA"deosebita in ziua pe care o pregatesc EU. Voi avea mila de ei, cum are mila nu om de fiul sau care-i slujeste. Si veti vedea din nou atunci deosebirea dintre cel neprihanit si cel rau, dintre cel ce slujeste lui DUMNEZEU si cel ce nu-I slujeste.Maleahi 3-14:18... Fara comentarii... Cind va judeca DUMNEZEU pe toti vrajmasii SAI, ce credeti ca se va intimpla cu acesti "atei"propovaduitori ai minciunii? Sa vedem ce spune scriptura despre acestia:
Oamenii vor intra in pesterile stincilor si in crapaturile pamintului de frica DOMNULUI si de stralucirea maretiei LUI cind SE va scula sa ingrozeasca pamintul. Isaia 2-19. Vor scapa numai cei ce s-au intors la DUMNEZEU. Mai tirziu acest ateu si-a recunoscut pacatele, s-a smerit si s-a intors la DUMNEZEU(pocait). Tu ce faci cit crezi ca mai poti amina pe CEL care TI-a dat fiinta, viata si miscarea? Sau dispretuiesti tu bogatiile bunatatii ingaduintei si indelungei LUI rabdari? Nu vezi ca bunatatea lui DUMNEZEU te indeamna la pocainta? Dar cu impietrirea inimii tale care nu vrea sa se pocaiasca, iti aduni o comoara de minie pentru ziua miniei si a aratarii dreptei judecati a lui DUMNEZEU, care va rasplati fiecaruia dupa faptele lui. Romani 2-4:6.
DUMNEZEU sa-ti dea putere sa faci ce trebuie sa poti scapa de minia LUI.
Mihai Ciritel
 

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...