miercuri, 19 octombrie 2011

Mari sint lucrarile DOMNULUI,cercetate de cei ce le iubesc.Psalmul 111-2.


- Vad ca ai o minte luminata si un suflet nobil. Mai raspunde-mi la o intrebare: Ce a fost inainte de DUMNEZEU? intreaba Imparatul.
Tinarul pastor a stat o clipa pe ginduri si apoi a zis: 
- Maria ta, nu te supara dar te rog sa incepi sa numeri. 
Imparatul a inceput sa numere; 
- Unu, doi, trei....
- Nu, nu, nu numeri bine, incepe inainte de unu! 
- Cum!Eu stiu ca inainte de unu nu este nimic.
- Inteleapta vorba ai spus Imparate!Nici inainte de DUMNEZEU n-a fost nimic!
Aceasta i-a placut si mai mult imparatului,care a vorbit astfel:
- Am sa-ti fac un dar imparatesc,daca ai sa-mi raspunzi la inca o intrebare. Ce face DUMNEZEU?
Tinarul pastor i-a raspuns:
- Bine, am sa raspund la intrebarea aceasta dar implineste-mi o mica rugaminte, schimba cu mine hainele tale!
Atunci Imparatul,si-a scos hainele imparatesti si le-a dat tinarului pastor. Pastorul s-a imbracat cu ele si l-a rugat pe Imparat sa se imbrace cu ale lui. A luat sceptrul, a urcat pe tron si privea la Imparat care era imbracat in haine de pastor si statea la picioarele tronului sau.
- Iata ce face DUMNEZEU, pe unii ii ridica pe tron iar pe altii ii coboara. 
Apoi s-a imbracat iarasi in hainele sale de pastor. Imparatul a ramas multa vreme ingindurat apoi a zis:
- Da acum il vad pe DUMNEZEU! 
Dar tu care citesti l-ai vazut pe DUMNEZEU sau IL vezi?
Daca nu, uite-te la cerul instelat si-o sa-ti vorbeasca despre DUMNEZEU.
Mihai Ciritel

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...