duminică, 27 iunie 2010

Vine Domnul meu Isus

Unde ma va gasi venirea Lui?
As vrea sa-I pot spune : "Te-am asteptat Domnul meu, sunt gata sa plec cu tine!" Si nu va fi greu sa fie asa, dar ce se va intampla cu cei dragi pentru care ma rog si bat zilnic la porti de mila si indurare. Sunt atatia ani de cand toot strig si ma rog, oare de ce nu primesc nici un raspuns? Are cineva solutia? Va rog daca cineva poate sa-mi raspunda la nedumerirea mea sa o faca. Simt ca ma lasa puterile, simt ca totul este atat de apasator ca la urmatorul pas s-ar putea sa ma prabusesc si sa nu pot sa ma mai ridic. Imi veti spune: ai credinta in Dumnezeu, am si cred cu toata inima dar nu stiu de ce zaboveste atat de mult. Ma doare pacatul lor, ma sufoca viciile lor, ii vad incovoiati sub povoara si le spun: - este Unul care poare descatusa, poate elibera; de ce nu ma asculta? Le-as lua eu povara dar deabea mai merg sub a mea.
As vrea sa vi Doamne dar pe langa dorul ce ma roade dupa tine, este dorinta sa-i vad mantuiti ... asa ca te rog: nu sa zabovesti ci sa-i mantuiesti mai curand. Vino Doamne Isuse, vino!
Maranata!!!

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...