duminică, 27 iunie 2010

AŞ VREA SĂ FIU…

“Într-o zi ploioasă, cu tunete şi fulgereTu mi-ai trimis de sus o sfântă ungere”

Aş vrea să fiu o floare
Ce răspândeşte doar splendoare,
Şi-n semn de-adâncă mulţumire
Să-Ţi dăruiesc parfumul meu pentru a Ta iubire.

Aş vrea să fiu o pasăre-n văzduh,
Şi cântul meu ca laudă să-Ţi duc
Şi-n ciripitul zărilor senine
Să-I cânt Acelui ce-n viaţă mă ţine.

Aş vrea să fiu cerboaica din pădure
Şi să-nsetez Isuse după Tine
Şi-n liniştea ce peste min’ se lasă
Să nu mă pierd călătorind spre Casă.

Aş vrea să fiu furnica ce adună
Cuvântul Sfânt, şi-l seamănă-n ţărână.
Să nu-mi lipsească hrana spirituală
Şi sus în ceruri să-mi strâng o comoară.

Aş vrea să fiu albina ne-obosită
Ce-n Casa Sfântă este nelipsită,
Să-mpart la toţi o hrană mai bogată,
Cuvântul Sfânt, ce-i miere nesecată.

Aş vrea să fiu scânteie arzătoare
Să nu stau fumegândă-n adunare,
Ci tot mai mult să ard şi tot mai tare
Pentru a Domnului mare lucrare.

Aş vrea să fiu un bpb de grân în lan
Nicicând să nu fiu smulsă de Satan.
Sămânţa mea să cadă în pământ
Să merg pe cale zi de zi cântând.

Aş vrea să fiu o stea strălucitoare
Să văd de sus a Universului splendoare.
Să nu mă satur ca să luminez
Pe calea de credinţă, eu veşnic să veghez.

Aş vrea să fiu un curcubeu în zare
Ca să nu uit a mea zi de predare.
În inimă şi-n viaţă să am un singur gând
De a-mi păstra credinţa şi noul legemânt.

Aş vrea să fiu un picure de ploaie
Şi pentru cei din jur, o binecuvântare.
Să ud pământul care e-nsetat
Ca-n anul ce urmază, s-aducă rod bogat.

Şi aş mai vrea Isus ceva:
Să-mi torni în inimă iubirea Ta
Şi cei din jur ce astăzi mă privesc
Să vadă-n viaţa mea, doar Chipul Tău ceresc!


Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...