marți, 8 noiembrie 2022

 Florian Guler

Întâlnirea cu Dumnezeu este o “Luptă cu Îngerul” asemeni lui Iacov, aceasta luptă – Întâlnire îți schimbă numele, mersul și “aroma”

Lupta cu Îngerul

Mă urmărești de sus, cum vulturul o pradă
Pândindu-mă prin noapte în laț ca să mă prind.
Nu că mai vrea căzând, în pulbere grămadă,
Ci să rămân luptând… mai vrea pe baricadă,
Să mă măsor cu Tine prin noapte bâjbâind.

Simțind cum Te apropii mă înfior și plâng,
Incovoiat sub taină și-ndurerat de vină .
Tu nu m-apeși prea tare, aripile să-mi frâng !
Doar cât să mă apropii și-n brațe să Te strâng,
Cât lutu-mi să culeagă, mireasma Ta Divina.

În noapte mi se pare, că Tu îmi ești dușman,
Dar Te găsec în zori, Iubire-n orice parte.
Tu mă rănești dinnou… să-mi pui apoi balsam,
Mă răstignești pe vreme, cu tot ce sânt și am,
Și mă-nviezi întruna chemându-mă din moarte.

Iar când răsare Steaua l-al nopților hotar,
Străpuns de-o uimire, rănit în coapsă, sânger.
Dar Tu primind ca fiu pe un drumet hoinar
Îmi dai un nume nou și-un mers îmi dai în har,
Să nu-mi știu stărlucirea, nici c-amiros a înger !

(florianguler)

sursa

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...