vineri, 27 iulie 2012

Luminare

"Intelegeam viata numai mergand inapoi dar trebuie sa o traim mergand inainte!"

Prin toate Doamne cate am trecut
Sorbind dulceata sau gustand amarul,
mi-ai fost Lumina Adevar si Scut
Balsam mi-ai fost atunci cand m-a durut
Si m-ai umbrit cu Harul!

Zadarnica mi-a fost mereu taria
Pe marea tulburata de genuna
Cand ochii mei vedeau doar vijelia
Si nu-Ti simteam in valuri maretia,
Nici pasi prin furtuna!

Calatorind -napoi cu amintirea,
Privindu-mi de departe calea,
In nor vad urmele si insotirea
Si-n cantec de sofar calauzirea
Care imi se stinge jalea !


Orinde Doamne capul mi-l astern
Imi sprijinesti pe cerul Tau o scara,
Si imi deschizi o usa spre Eden
Sa urc la tronul Tau sa ma prostern,
Cand Harul se coboara!
  2012 florian guler

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...