duminică, 15 iulie 2012

Este Dumnezeu sadic?

 

De ce sunt oamenii bolnavi daca Dumnezeu este asa de bun?

 Buna intrebare, nu?

Ei, ca sa poti raspunde cat de cat corect trebuie sa fi trecut prin cuptorul lui Dumnezeu.
De ce trebuie sa ma lupt cu cancerul; ca sa nu mai pun si diabetul, steatoza hepatica, hipertensiunea si asmul?
Poate va intrebati cum poate duce un om atatea diagnostice si sa mai fie si multumitor?!
Ei aici e raspunsul la intrebarea mea.Nu le poti duce fara puterea lui Dumnezeu desi El nu ne da mai mult decat putem noi duce. (Poate pentru unii nu li se va parea  corect ca spun ca Dumnezeu ne da suferinta, dar sa ne amintim din carte lui Iov,  Satan a fost ingaduit de Dumnezeu  sa-l incerce pe Iov )
Suntem pusi inaintea cuptorului si nu ni se da alternativa nici nu suntem intrebati daca vrem, daca acceptam …
Cand cuptorul se deschide si fierbanteala lui ne ajunge incepem sa tipam, sa cutam ajutor la oameni, sa cautam sa ne prindem de ceva palpabil ca sa nu intram in el. Atunci in clipa aceea Domnul Isus este acolo, ne ia pe brate si intra cu noi in cuptor. De ce simti pace in mijlocul necazului tau? Pai d`aia ca esti in bratul Lui. Cu cat stai mai linistit si te pitesti la pieptul Lui, cu atat simti mai putin vijelia focului.
Si totusi Dumnezeu este sadic?
Nu, categoric, nu! Cand  aurul sufletului nostru are depuneri mari de zgura, atunci aurul trebuie curatit si stim toti cum se curata aurul.  Tatal plin de mila si dragoste zice:  “Trebuie curatit iar curatirea este cam aspra si dureroasa, am sa intru cu el si am sa-i barez loviturile, am sa-i pun balsam pe rani, am sa-l iau sub bratul Meu cand vijelia va fi mare, nu, nu am sa-l las singur!” Atunci noi simtim pacea Lui si ne miram ca toti raman uimiti de curajul si seninatatea noastra de care dam dovada trecand prin asa mare incercare, dar de fapt Mana Celui Atotputernic ne ocroteste si de multe ori i se face mila de noi si ne vindeca parandu-i rau de tot raul care ni s-a facut.
Este Dumnezeu sadic?

Ieremia 31:28 Şi cum am vegheat asupra lor ca să-i smulg, să-i tai, să-i dărâm, să-i nimicesc şi să le fac rău, tot aşa voi veghea asupra lor că să-i zidesc şi să-i sădesc, zice Domnul.”
Marturie de Pavel Valeria

2 comentarii:

Anonim spunea...

DUMNEZEU NU INCEARCA PRIN SUFERINTA...TE VINDECA IN SUFERINTA
DAR CA SA VINDECI TRUPUL TREBUIE MAI INTII SA VINDECI SUFLETUL
SI ASTA O POATE FACE NUMAI EL PRIN CUVINTUL SAU SI FIUL SAU IISUS HRISTOS...SI TREBUIE SA VREI SA FI VINDECATA DIN SUFLET PINA IN TRUP
NU NUMAI TRUPUL
BINECUVINTARI SI CUGETARI DIN EVANGHELIE

Valy spunea...

DA ANONIM (DESI BANUIESC CINE ESTI :) ) FRUMOS SPUS. MULTUMESC PENTRU COMENTARIU AM SA CUJET LA CEEA CE MI-AI SPUS.

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...