luni, 14 mai 2012

Este greu .....


Este greu sa te pastrezi curat atunci cand apele in care te scalzi sunt murdare.
Este greu sa fi lumina cand candela picioarelor tale este intinata.
Este foarte greu sa fi sare atunci cand ti-ai pierdut gustul si te-ai racit.
Este foarte greu sa conduci pe altii spre lumina cand ochii tai nu mai vad deslusit.
Este foarte greu sa accepti o nedreptate facuta tie cand Eul tau mai traieste.
Este foarte greu sa suferi atunci cand ti-ai pierdut credinta.
Este foarte greu sa ierti atunci cand ti-ai pierdut dragostea.
Este foarte freu sa treci prin incercare cand ti-ai pierdut pacea.
Este foarte greu sa daruiesti atunci cand inima ti-e rea.
Este foarte greu sa faci orice bine cand nu-l ai pe Isus.

2 comentarii:

maricica apetrei spunea...

Depinde de situatie.Eu impreuna cu sotul meu am hotarit sa mergem la nuntile cunostintelor noastre ortodoxe.Mergem la cununia religioasa si apoi la restaurant nu stam la masa dam ce avem de dat si plecam.Acum ne confruntam cu o alta problema , sotul meu are 2 fii dintr-o casatorie anterioara ( nu era credincios )avem o relatie f. buna cu ei si unul dintre ei se casatoreste vara aceasta si am hotarit sa mergem la nunta,daca el l-ar fi cunoscut pe Dumnezeu si apoiI-ar fi intors spatele nu am fi mers ,pentru noi este ca si atunci cind servim masa la un restaurant, tot muzica si betivi sunt si acolo s-au la o pizza. Cunosc situatia unei familii(de pastori din Cj.) care au fost invitati la o nunta necrestina si cum era normal au refuzat invitatia dar pe masura ce se apropia data nuntii nu aveau liniste si inimalor la spunea ca de data asta trbuie sa mearga ,si au fost acolo au fost asezati la o masa cu inca 2 fam. care le-au pus intrbari cu privire la atitudinea si comportamenul lor ,pina urma discutiile au fost atit de interesante pentru cele2 fam ca nici nu au mai dansat ci au stat la masa in urmatoarea duminica o fam a venit la biserica si s-a predat iar nu dupa mult tim a venit si a doua fam. la 1an de la acea nunta 4 persoane L-au marturisit pe D-l in apa botezului.A fost ceva special dar nu inseamna ca e o regula .(in particular va pot spune despre ce pastor este vorba, sunt prietenii nostri cei mai buni din CJ)

Valy spunea...

Maricica asa este, niciodata nu stim cand si unde ne poate folosi Dumneze iar noi trebuie sa fim gata sa mergem oricand si oriunde, dar nu oricine poate sa faca asta. De exemplu eu inainta de-a ma pocaii am facut parte dintr-un ansamblu de dansuri populare, jocul era toata distractia mea. Il aveam in sange chiar si dupa ce m-am botezat. Nu suportam muzica populara de frica sa nu ma ispiteasca. Era ceva peste puterile mele. Acuma nu mai e asa, dar atunci daca cineva ma forta sa ma duc la nunti in lume cu siguranta nu mai eram la credinta. Si asa ca mine (eu sunt doar un exemplu) mai sunt multi care au alte slabiciuni.

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...