joi, 5 aprilie 2012

O declaratie cu un Destinatar schhimbat

Intr-o zi, nu stiu ce s-a intamplatt. M-am trezit cu o simtire. Daomne sa fie aceasta, iubire?
Daa, m-am indragostit de Tine si te iubesc Isuse!
De ce Te iubesc?
Pentru ca prin marea Ta jertfa m-ai invatat sa descopar cel mai frumos si pur sentiment pe care il poate avea cineva in viata aceasta, IUBIREA. Pentru ca m-ai ajutat sa ma deschid si sa fiu eu insumi .... pentru ca ai aprins focul intr-o lume de gheata. Pentru ca pur si simplu Ti-a pasat de mine si pentru asta iti multumesc. Iti multumesc pentru ca visul de neatins este astazi darul de care ma bucur.
Pe cerul meu ai ramas singura mea Stea, in fata mea esti singurul Crin inmiresmat, in somnul meu esti singurul vis frumos. M-am indragostit de privirea Ta si ma fericeste zambetul Tau ... ce dulce-mi este somnul cand ma intalnesc cu Tine-n vis, as vrea s-adorm pentru vecie, sa vin la Tine-n Paradis, dar ma trezesc aici .... si pacea, fericirea si lumina Ta ma insotesc intreaga zi. Te iubesc Isuse ... si pe zi ce trece tot mai multi crini de iubire imi infloresc in suflet. O cat de mult te iubesc ... atat de mult incat nu as avea suficiente cuvinte sa-ti spun. Nu mi-ar ajunge o viata sa-ti dovedesc.
Indiferent de viitor ... tot ce-mi doresc este sa fiu mereu pe placul tau, sa te fac sa zambesti ... sa fi fericit.
Te iubesc Isuse ....

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...