sâmbătă, 11 februarie 2012

Zi minunata


Se apropie luna Martie, luna in care natura renaste, luna in care m-am nascut si eu din nou. Aceleasi emotii le simt si azi ca si in aceea zi de 21 Martie, acum 19 ani. Ce dulce-a fost aceea dimineata de primavara, cand din moarte am fost adusa la viata prin acest minunat Isus, care din pelinul lumii a pregatit pentru mine aceasta zi deosebita. O zi mimunata .... cand eliberare am primit iar fericirea a atins cote maxime in sufletul meu; atunci am stiut cu adevarat cum este fericirea. Mergeam pe strada parca zburand si fata-mi radia intr-un zambet molipsitor, mergeam cantand: inima mea, inima mea azi ti-o dau Isuse .... O ce dulce amintire ... ce frumoasa ...
Razele soarelui din aceea dimineata erau deosebite si nespus de primitoare, cerul era de un senin aparte iar intre el si pamant pluteau acordurile unei simfonii neauzite dar simtite, care fura zambete si radia pe fetele celor din jur.
Nu cred ca va mai fi vreo zi asa de minunata ... decat cea in care voi sta fata in fata cu Isus.





Un comentariu:

Lavinia Dance spunea...

e frumos sa iti amintesti de acea zi!

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...