sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Eu nu mai sunt în lume, dar ei sunt în lume, şi Eu vin la Tine.

Mihai Ciritel
 
Eu nu mai sunt în lume, dar ei sunt în lume, şi Eu vin la Tine. Sfinte Tată, păzeşte, în Numele Tău, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei fie una, cum suntem şi Noi. Când eram cu ei în lume, îi păzeam Eu, în Numele Tău. Eu am păzit pe aceia pe care Mi i-ai dat; şi niciunul din ei n-a pierit, afară de fiul pierzării, ca să se împlinească Scriptura.  Ioan 17:11,12
Desigur si astazi vreau sa ma ocup de un subiect nu lipsit de importanta si care este pentru noi credincisii un mare.
.Ca sa intelegem;Ce este?Dau doar o mica explicatie.este tot ce ne inconjoara,aici ne-am nascut,aici am crescut,aici ne bucuram,aici ne intristam,aici suferim,aici vedem toate lucrurile bune si rele pentruca ea este oa noastra asa cum o cunoastem noi.Si intr-un cuvint tot ce are suflare de viata,cunostinta,vointa si intelepciune reprezinta lumea.Daca am ramine aici la aceste cuvinte usor am putea observa ca de fapt toti oamenii apartinem acestei.Dar daca citim cu atentie aceasta rugaciune a DOMNULUI ISUS vom vedea nu cu greutate ca inca de aici de pe pamint exista o impartire a oamenilor,oamenii acesteicu tot ce are ea si cu stapinul ei.In Matei 4-8,9 zice:
Diavolul L-a dus pe"ISUS"apoi pe un munte foarte inalt,I-a aratat toate imparatiilesi stralucirea lor,si I-a zis:Toate aceste lucruri TI le voi da TIE,daca te vei arunca cu fata la pamint si TE vei inchina mie.Vedem ceva aici;Diavolul intotdeauna isi pune lucrurile valoroase care izbesc privirile la mari inaltimi sa fie vazute de toti.Sica sa ajunga la ele trebuie sa faca mare efort si sacrificii sa ajunga la ele,si cind au ajuns acolo elvrea sa i te inchini.Siface ce el vrea.De aceea spune scriptura ca toatazace in cel rau.1 Ioan 5-19.Tot in 1 Ioan 2-15 zice:Nu iubiti nici lucrurile din.Daca iubeste cinevadragostea TATALUI nu este in el.Dar de ce?Ce areasta si noi nu trebuie sa avem?Tot Ioan continua si spune:Caci(TOT)ce este in:poftapamintest
i,(am vorbit ieri despre ea)pofta ochilor,si laudarosenia vietii,nu este de la TATAL,ci din.Chiar astazi dimineata am citit un mesaj a fratelui Gabi Lupescu unde amintea cit de mult sint stimulate poftele prin prin vaz.De aceea proorocul Ieremia zicea poporului:Ascultati femeilor,cuvintul DOMNULUI,si sa prinda urechea voastra ce spune gura LUI!Invatati pe copii vostri cintece de jale,invatati-va plingeri unele pe altele!Caci"MOARTEA"s-a suit pe ferestrele noastre(ochii potrivit Eclesiastru 12)a patruns in casele noastre imparatesti,(trupul nostru este TEMPLUL DUHULUI SFINT)a nimicit pe copii pe ulite si pe tineri in piete.Va provoc sa mergeti printre tineri pe care nu-i cunoasteti si care nu va cunosc,sa vedeti ce fel de vocabular au si ce pot sa vorbeasca.Dar nu numai ei si ceilalti de toate virstele.Am fost anul trecut in ROMINIA si n-am avut masina am circulat peste tot cu mijloace de calatorie in comun.La fiecare sofer era plin bordul masinii cu tot felul de relicve religioase si tot felul de iconite si toatacare calatorea in acestea faceau ceva;cind trecea masina sau mijlocul de locomotie pe linga o cladire pe care ei o denumesc"BISERICA"toti la unison faceau cruce.Dupa ce au trecut de acel loc te ingrozeai ce puteai sa auzi ce le iese din gura..Iov a spus;Facusem legamint cu ochii mei,si nu mi-as fi oprit privirile asupra unei fecioare.De ce trebuie femeia sa aiba o vestimentatie decenta?P
entruca prin privire stimuleaza pofta ochilor.Iar pofta aduce"MOARTEA".Iacov fratele DOMNULUI zice in capitolul 4-4:Suflete prea curvare!Nu stiti ca prietenia este vrajmasie cu DUMNEZEU?Asa ca cine vrea sa fie prieten cuse face vrajmas cu DUMNEZEU.In 1 Corinteni capitolul 1-21 zice:Caci intrucit cu intelepciunea ei,n-a cunoscut pe DUMNEZEU,DUMNEZEU a gasit cu cale sa mintuiasca pe credinciosi prin nebunia propovaduirii crucii.Continua spunind;Iudeii,intradevar,cer minuni,si grecii cauta intelepciune;dar noi propovaduim pe CHRISTOS cel rastignit,care pentru Iudei este o pricina de poticnire,iar pentru Neamuri o nebunie.Dute in Rominia si incepe sa deschizi un subiect despre ISUS ca am inteles ca aproape 90% este crestina sa vedeti daca nu va i-a chiar si la palme.Asta-iDOMNUL ISUS in Evanghelia lui Ioan 16-33 zice:V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in MINE.Inveti avea necazuri;dar indrazniti,EU am biruit.In NUMELE lui ISUS si noi avem biruinta.Apostolul Pavel spune in Romani 12-1,2:Va indemn dar,fratilor,pentru indurarea lui DUMNEZEU,sa aduceti trupurile voastre ca o jertfa vie,sfinta,placuta lui DUMNEZEU:"aceasta va fi din partea voastra o slujba duhovniceasca".Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia,ci sa va prefaceti,prin inoirea mintii(pocainta)voastre,ca sa puteti deosebi bine voia lui DUMNEZEU:cea buna placuta si desavirsita.Dar cum este chipulacesteia?Ne spune tot apostolul Pavel in 2 Timotei la capitolul 3 cititi-l va rog.Nu-i asa chipul veacului acesta alacestia asa dupa cum l-a descris Pavel acum 2000 de ani?Ba da.Asta nu-i legenda!Este starea si sa traim in veacul de acum cu cumpatare,dreptate si evlavie. vorbeste de DUMNEZEU dar nu-L cunoaste pe DUMNEZEU ca Faraon,Si DOMNUL ISUS spune in rugaciunea SA:LE-am dat CUVINTUL TAU;sii-a urit,pentruca ei nu sint dindupa cum eu nu sint din lume.La inceput incepusem sa vorbesc cu subinteles despre douanoastra asa cum o cunoastem noi,dar exista o altalui DUMNEZEU.Noi deci prin tot ceea ce facem si cum traim inaceasta traim,nu pentrude acum ci pentrude dincolo.DUMNEZEU sa ne ajute.
Deciun alt mare colos si<<>>impotriva careia noi trebuie sa luptam imbracati in armatura lui DUMNEZEU.Amin.

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...