joi, 12 ianuarie 2012

Caci niste ciini ma inconjoara,o ceata de nelegiuiti dau tircoale imprejurul meu,MI-au strapuns miinile si picioarele...Psalmul 22-16.


Despre tabloul suferintelor DOMNULUI ISUS au vorbit toti proorocii vechiului testament.Asa in culorile dupa cum LE-a descoperit DUMNEZEU.Pentruca proorocul Amos spune:Nu DOMNUL DUMNEZEU nu face nimic fara sa-SI descopere taina SA slujitorilor sai prooroci."ISUS a fost taina"in care DUMNEZEU SI-a dus la indeplinire tot planul sau cu privire la mintuirea noastra.Apostolul Pavel in Efeseni 3-3 inainte spune:Prin descoperire dumnezeiasca am luat cunostinta de taina aceasta,despre care va scrisei in putine cuvinte.
Citindu-le,va puteti inchipui priceperea pe care o am eu despre taina lui"CHRISTOS",care n-a fosat facuta cunoscut fiilor oamenilor in celelalte veacuri,in felul cum a fost descoperita acum sfintilor apostoli si prooroci ai lui CHRISTOS,prin DUHUL.Si sfintul apostol Petru vorbeste despre proorocii vechiului spunind:Proorocii,care au proorocit despre harul care va era pastrat voua(noua astazi)au facut din mintuirea aceasta tinta cercetarilor si cautarii lor staruitoare.Ei cercetau sa vada ce vreme si ce imprejurari avea in vedere DUHUL lui CHRISTOS,care era in ei,cind vestea mai dinainte "patimile lui CHRISTOS"si slava de care aveau sa fie urmate.Lor LE-a fost descoperit ca nu pentru ei insisi,ci pentru voi spuneau ei aceste lucruri,pe care vi le-au vestit acum cei ce v-au propovaduit Evanghelia,prin DUHUL SFINT trimis din cer si in cari chiar ingerii doresc sa priveasca.Iata toate aceste texte zugravesc cu atita de multa acuratete venirea CELUI in mina caruia era mintuirea noastra.Spune Scriptura ca DOMNUL ISUS a fost pedepsit pentru nevinovatie cu moarte de cruce prin rastignire si inca pus in mijlocul celor fara de lege.Adica in mijlocul a doi tilhari.EL a fost acolo ca o priveliste in fata intregii creatiuni "EL CREATORUL"in fata oamenilor,in fata ingerilor si in fata demonilor.Toti cei din vremea aceea care au fost prezenti la acest tablou si la aceasta scena n-au spus nici un cuvint de batjocura sau de hula impotriva celor doi tilhari,in schimb L-au ocarit pe MINTUITORUL,ca sa se implineasca scriptura care zice:Am ajuns ca un strain pentru fratii MEI si un necunoscut pentru fiii mamei mele.Caci rivna casei CASEI TALE MA maninca si ocarile celor ce TE ocarasc pe TINE cad asupra MEA.Un prieten odata in Rominia care facuse ceva rele si fiind cercetat sa-i fie dovedita vinovatia a fost torturat,si i-a pus in circa si alte fapte rele pe care el nu le-a facut,dar ca scape de chin si tortura a recunoscut ca pe toate le-a facut.DOMNUL ISUS n-a facut nici un rau dar EL a luat asupra sa vina mea si vina ta ca sa ne mintuiasca si auzi ce spune Scriptura:Totusi,EL suferintele noastre LE-a purtat,si durerile noastre LE-a luat asupra LUI(noi trebuia sa le purtam)si noi am crezut ca este pedepsit,lovit de DUMNEZEU si smerit.Asa-i trebuie,spun unii cind vede pe cineva in suferinta,L-a batut DUMNEZEU.Dar EL era"strapuns pentru pacatele noastre"(pentru pacatul meu si al tau)zdrobit pentru faradelegile noastre.Pedeapsa,care ne daSi prin ranile lui sintem tamaduiti.Isaia 53-4,5.Sufletul meu drag pune-ti in inima aceste cuvinte si cugeta adinc la ele,pentruca tu meritai pedeapsa si dispretul,despartirea de DUMNEZEU pentru vesnicie dar DOMNUL a facut sa cada toate asupra LUI(ISUS).Cine nu cugeta acum la aceste cuvinte si nu le i-a in seama va cugeta o vesnicie ca bogatu din parabola DOMNULUI ISUS din Evanghelia dupa Luca din capitolul 16-19 inainte.Este un cuvint in Scripturi care suna cam asa:MI-aduc aminte astazi de gresala mea.Genesa 41-9B.Bogatul cind a fost in locuinta mortilor si-a adus aminte de toate lucrurile.Si atunci sa-ti musti buzele si sa scrisnesti din dinti si sa zici mi-aduc aminte astazi de gresala mea,de cite ori am ascultat Evanghelia si n-am luat-o in serios,am batjocorit-o,am dispretuit marele har pe care DUMNEZEU mi l-a dat in FIUL SAU.Daca L-as fi bagat in seama n-as fi ajuns aici.Dar am spus ca cei din vremea lui Isaia,ii batut de DUMNEZEU.Astazi te gindeste bine Isus a stat atirnat pe lemn pentru"TINE",nu dispretui si nu lasa sa-ti scape ocazia.
.In clipa urmatoare nu stii ce va fi.Preotii cei mai de seama il batjocoreau,carturarii,tilhari i,s-au unit si ei cu gloata desi suferea si ei,IL batjocoreau pe ISUS.DUMNEZEU a osindit pacatul intregii lumi si al tau in trupul lui ISUS.De aceea era hulit de toti.Nici un cuvint de batjocora nu li s-a adus la tilhari.Tilharul sint.A fost momentul cind Diavolul a crezut in biruinta.Toti slujitorii lui dadeau din cap si ziceau:Ha!Ha!Ochii nostri isi vad acum dorinta implinita!Psalmul 35-21.Dorinta mea si a ta s-a implinit DUMNEZEU L-a zdrobit,ca prin moartea SA de cruce sa biruiascasi sa aduca la lumina viata prin Evanghelie.Numai la EL(ISUS) daca vii vei putea sa scapi de judecata si ocara vesnica,altfel va trebui sa platesti pretul.Vino azi in rugaciune si spune-i LUI:DOAMNE ISUSE si eu sint unul din cei ce te-au batjocorit,sint vinovat inaintea ta,dar astazi am inteles ca tu ai suferit si pentru mine,si ca ai luat asupra TA si pacatele mele,vino in viata mea si spala-mi haina sufletului meu de toate murdariile si daruieste-mi viata din viata TA,si fa-ma partas la viata vesnica si la IMPARATIE impreuna cu toti acei care si-au spalat hainele in singele TAU.DOMNUL sa te ajute.

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...