sâmbătă, 7 ianuarie 2012

căci când sunt slab, atunci sunt tare

Lumea spune ca Dumnezeu îi ajuta pe cei ce se ajuta ei înșiși, insa BIblia spune ca Dumnezeu îi ajuta pe cei ce nu sunt in  stare sa se ajute pe ei nșiși. El este Dumnezeul celor slabi si neajutorați. El spune ca este Dumnezeul vaduvelor, al orfanilor si al străinilor. El nu-și spune Dumnezeu al celor bogați și puternci pentruca  ei au acces la ajutor omenesc și financiar. El este Dumnezeul celor slabi de aceea trebuie sa ne faca mai întâi slabi ca să ne poată ajuta. Dumnezeu a pus un țepuș in trupul lui Pavel ca sa il faca slab și astfel sa cunoasca puterea lui Dumnezeu in fiecare zi.  În 2Corinteni12:7   Pavel spune:"Şi, ca nu umflu de mândrie din pricina strălucirii acestor descoperiri, mi-a fost pus un ţepuş în carne, un sol al Satanei, ca să mă pălmuiască şi să mă împiedice să mă îngâmf. De trei ori am rugat pe Domnulmi-l ia.Şi El mi-a zis: „Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută devârşită.” Decivoi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristosrămână în mine. De aceea simt plăcere în slăbiciuni, în defăiri, în nevoi, în prigoniri, în strâmtorări, pentru Hristos; căci când sunt slab, atunci sunt tare."
Atâta timp cat tu contezi pe bogațiile tale și p pretenii tăi cu influiența, sa ai o viață confortabilă, Dumnezu te va lasa in starea aleasă de tine, nici măcar nu-ți va răspunde la rugaciunile de ajutor pentrucă El vede că tu îți pui increderea in brațe omenești, în conturi bancare sau în prieteni cu influiență. Dar daca ai putea ajunge intr-o stare de slabiciune unde nu mai depinzi de resurse umane sau de oameni, ai fi cea mai binecuvantata și împlinita persoana de pe pământ, fiinca atunci Dumnezeu ar fi sprijinul tău. Este o binecuvântare sa fi slb și neajutorat pentrucă atunci te încrzi în Dumnezeu în toate lucrurile.                                             din "Dumnezeu ajuta pe cei slabi"    de  Zac Poonen | Secretele biruintei


Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...