sâmbătă, 24 decembrie 2011

Raspuns la rugaciune

Eu sunt Domnul,Dumnezeul tau! Ma voi ingriji de toate de toate problemele tale. Increde-te in Mine si vei avea pace si reusita deplina!
  Daca se intampla sa-ti trimita cel rau o situatie in care nu te poti descurca, nu fi ispitit s-o rezolvi singur tu insuti. Schimba-i adresa si trimite-o, la randul tau, in cutia Mea de scrisori! Asteapta cu rabdare raspunsul, care va veni exact atunci cand vei avea nevoie.
  Oadata ce Mi-ai incredintat problema Mie, nu te mai gandi la ea si nu fi ispitit s-o iei inapoi. Gandindu-te sau impovarandu-te cu ea, nu-ti va aduce nicio rezolvare.
  Daca este o situatie pe care crezi ca esti s-o rezolvi, te tog, consulta-Ma in rugaciune, ca sa fii sigur ca ai gasit rezolvarea ideala.
  Pentru ca Eu nu dorm, nici nu atipesc, nu este nevoie ca tu sa nu dormi noaptea. Odihneste-te copilul Meu! Daca ai nevoie sa Ma contactezi , Eu ma aflu doar la o distanta de rugaciune.
  Predandu-Mi Mie problemele tale si umbland pe caile Mele, toate lucrurile iti vor merge bine si vei fi fericit. Caci Eu am ganduri de pace cu privire la tine,ca sa iti dau un viitor si o nadejde.Te iubesc cu o iubire vesnica,de aceea iti pastrez bunatatea Mea!

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...