miercuri, 2 noiembrie 2011

Caci este un singur DUMNEZEU si este un singur mijlocitor intre DUMNEZEU si oameni:"OMUL ISUS CHRISTOS".1 Timotei 2-5.


O tinara a marturisit ca a invatat ce inseamna un mijlocitor cind o albina a intepat-o pe mama ei. Intr-o zi frumoasa, pe cind eram o fetita de vreo 10-12 ani, mama spala rufe in curte iar eu ma jucam. Deodata a venit o albina la mine si a inceput sa-mi dea tircoale,biziind in jurul meu foarte nervoasa. Fiindu-mi frica am alergat la mama si am incercat sa ma ascund dupa ea. Albina a intepat-o pe mama in mina. Atunci mama a zis;nu-ti mai fie teama de albina ca m-a intepat pe mine! Apoi mama mi-a explicat ca tot asa MINTUITORU a fost strapuns de pacatele noastre pentruca noi sa fim salvati. Dar EL era strapuns pentru pacatele noastre,zdrobit pentru faradelegile noastre.Pedeapsa,care ne da pacea,a cazut peste EL,si prin ranile LUI sintem tamaduiti.Isaia 53-5. Tot asa este si cu marturia acestei fetite care in loc sa sufere ea suferinta ei a fost luata de mama ei. Si ea a avut pace dupa aceea. Exact asa s-a intimplat cu noi, Isus=DUMNEZEU fara pacat, DUMNEZEU L-a pedepsit pentru pacatul meu si al tau si acum noi doi avem pace cu DUMNEZEU in ISUS CHRISTOS.Pentruca suferintele care ni se cuvenea noua LE-a luat EL.Si uite asa aceasta fetita a marturisit ca a inteles ce inseamna un mijlocitor!A sta intre tine si DUMNEZEU.A pleda pentru tine.Dar,nu numai atit a si lua vina ta asupra LUI.Si aici pe pamint oamenii cind merg la judecata cu altii au mijlocitori;Numai ca-i mare diferenta intre acestia si DOMNUL ISUS:Acestia cauta sa faca tot posibilul sa te scoata nevinovat in fata judecatorului dar fara a lua el"VINA ta"Dar DOMNUL ISUS vine inaintea TATALUI si pledeaza pentru vina ta.Asta,da,MIJLOCITOR!Daca acea fetita nu ar fi alergat la mama-sa niciodata n-ar fi stiut cei acela un"MIJLOCITOR".Ai inteles tu ceva din aceasta mica intimplare?Daca da?Vino la DOMNUL ISUS CHRISTOS,EL este singurul"MIJLOCITOR"intre DUMNEZEU si oameni.Nu-i pastorul,nu-i preotul,nu-i Papa,sau altcineva de genul acesta.Ci unic MIJLOCITOR intre DUMNEZEU si om este;"ISUS CHRISTOS".Marire LUI!Vino la EL cu cauza ta,cu pacatul tau,cu caderea ta,cu infringerea ta si cu toate ingrijorarile vietii tale?Si EL este acela care poate"MIJLOCI"pentru tine inaintea lui DUMNEZEU.DUMNEZEU sa te ajute. 
Mihai Ciritel

Niciun comentariu:

 👀Eram copil si imi amintesc cu groaza o intamplare care m-a marcat serios. Locuiam pe o strada care era perpendiculara cu calea ferata , s...